Răspunsuri

2014-10-09T20:03:31+03:00
Inima: inimioara , inimos Umbra: umbrat , umbrisoara Aripa: aripioara , aripat , inaripat Nor: norisor , inorat Piatra: pietricica , pietrar Dragoste: indragostit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T20:04:50+03:00
Inima-inimioara,inimi,inimile.
umbra-umbrele.umbrisoara,umbris
aripa-aripioare,aripi,aripile
nor-nori,norisori,norii
piatra-pietris,pietricele,pietre
dragoste-draga,dragule,draguta
sper ca ti-am fost de ajutor
2 5 2