Răspunsuri

2014-10-09T19:52:45+03:00
Asa cum va arata peste multi ani... pentru ca la sigur catile vor fi schimbate pe alte tehnologii mai performante.
Dar sa vedem ce facem u prezentul... cred ca ar fi mai pustiu si mai plictisitor si ar fi lumea plina de prosti... toate datele si lucrurile importante ar fi uitate... deci ar fi saracie in sensul figurativ al cuvantului
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T19:52:57+03:00
Daca nu ar exista cartile noi nu vom sti sa vorbim corectt,mintea nu va gindi normal nu vom sti ce sa vorbim sau sa raspundem la o intrebare pentru ca ele ne inbogatesc vacabularul,din ele luam un bagaj noi de cuvinte
1 5 1