Răspunsuri

2014-10-09T19:38:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cu 10 ani .........................
1 deceniu= 10 ani
1 deceniu = 10 ani
ok am inteles stiu asta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T19:38:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
10 ani=1 deceniu Sper ca te-am ajutat
2 5 2