Răspunsuri

2014-10-09T19:21:18+03:00
Argintiu=cuv format prin derivare Bluziță=derivare A descoase=derivare A faptui= derivare Si restul la fel
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T19:21:52+03:00
Argintiu- radacina arg/ sufixele in ti / dezinenta u
bluzita- radacina bluz/sufixul it si dezinenta a
a descoase- radacina coas/ prefixul des si desinenta e
a faptui- radacina- fap/ sufixul tu si dezinenta i
inimos- radacina inim si sufixul os
a inmuguri- radacina mug/ prefixul in /sufixul ur si dezinenta i
lungan- radacina lung si sufixul an
a prelucra- lucr e radacina/ pre-sufixul si a dezinenta