Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T19:13:48+03:00
O FURNICA TRAIESTE IN JUR DE 5-10 ANI IAR UNA DEVENITA PERSONAJ TRAIESTE PANA CAND DECIDE AUTORAL CA TREBUIE SCOASA
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
E bine Emiremir?
2014-10-09T19:14:49+03:00
Regina furnicilor tarieste- 7 ani iar lucratoarele... aprx 150 zile
si probabil furnica din poezie este o locuitoare asa ca... aprx 150 zile
4 5 4