Răspunsuri

2014-10-09T20:33:12+03:00
Da reactioneaza              ecuatia      2K+2H2O->2KOH+H2                       LA 2H2O AL DOILEA 2 ESTE MIC
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T20:36:37+03:00
Me + H2O ---> MeOH + 1/2 H2
A g Me..........1 mol apa
3,12 g ME.........0,8 moli apa
A = 3,9 g metal => metalul este potasiu
Eu cred ca ai vrut sa scrii 31,2 pt ca astfel obtii masa atomica 39 care este pt K
asa mi-a predat doamna
sigur a gresit dumneaiei
dumneaei*
de ce este acolo 1/2?