Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-22T14:46:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
15=3·5
10=2·5
24=3·2³
[10;15;24]=2³·3·5=120
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T14:48:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
15= 3*5
10=2* 5
24=2*2*2 *3
cmmmc=2*2*2*3*5=120     
 
(2*2*2=2 la puterea a 3-a)
2 4 2