Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:38:54+03:00
Un copac pe timpul toamnei . 
fa un apus cu un bonzai. copacelul poti sa l faci cu un burete de vase
app poti sa l faci roz rosu ceva de genul
era o idee foarte buna ,dar l-am terminat,multumes oricum
2014-10-09T18:39:21+03:00
Toamna, fa un peisaj de toamna utilizand:
Galben
Rosu
Portocaliu
Fa un parc cu frunze multe si cu pomi sau o gradina, o livada in toil Toamnei :D
sau asa..
as mai vrea idei
fa ce e mai simplu si te incadrezi in timp..
merci
am o idee