Va rog spunetimi rezultatul Determinati numerele372xatfel incat propozitiile de mai jos sa fie adevarate 372xdivizibil cu 2 , 4 divide pe 372x, 372xdivizibil cu 5 ,, 112xdivizibil cu 3si 112x impartit la9 sos TEMA

2

Răspunsuri

2014-10-09T18:39:36+03:00
3720 daca treb de aflat x atunci el e 0

3720/2=1860
da mai dar ... de ex cum tre sa scriu eu in caiet
???
asha și scrie cit e /2 și /4 se imparte fără rest
poi zimi u cat e mai zim exact tot ce tre sa scriu in caiet tot zimi te rogg ca nu stiu :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:50:35+03:00
372x372= 744divi 2
744divi 4
dar zil pe asta aflati nr n=1x2 n divizibil cu 3 n div cu 9 3 divide pe n si 9 nu divide pe n