Răspunsuri

2014-10-09T18:33:52+03:00
MN= BC/2
MN= 6/2
MN=3

Pentru ca linia mijlocie in triunghi este egala cu latura paralela supra 2 (BC/2)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:37:47+03:00
Daca M,N-mijloacele laturilor AB, AC ale triunghiului ABC rezulta ca MN- linie mijlocie a triunghiului.Asadar MN este paralela cu BC si este egala cu jumatate din ea(teorema liniei mijlocii in triunghi). MN= \frac{BC}{2}= \frac{6}{2}=3
Succes!

3 5 3