Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-09T18:33:37+03:00
A venit toamna cetoasa
Frunzele au ruginit
Vremea este racoroasa
Florile s-au vestejit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:39:49+03:00
A venit toamna bogata
Si de roade incarcata.
Azi am adunat legume,
Ti le spun acum pe nume:
Rosii, varza si ardei,
Castraveti si morcovei.
S-a umplut deja galeata.
Unde sa mai pun si ceapa? 

Ce frumoasa este toamna 
Cu al ei dans de culori 
Mii si mii de frunze-n aer
Se inalta catre noi 






ti-a ajutat ??
este bun dar imi trebuie minim/mixim 5 strofe