Răspunsuri

2014-10-09T18:33:31+03:00
Cuvantul "nestiut" s-a format prin derivare cu prefixul "ne" care s.a adaugat la inceputul radacinii STIUT! 
Cuvantul "furnicar" s-a format prin derivare cu sufixul "ar" care s-a adaugat la sfarsitul cuvantului de baza :furnica:
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:35:32+03:00
Nestiut = cuvant format prin derivare de la cuvantul de baza "stiut" format din verbul "a sti" la modul participiu " + prefixul "ne" ;

furnicar = cuvant format prin derivare de la cuvantul de baza "furnica" + sufixul "ar"