Salut !!
Am de facut un proiect la matematica care se numeste ” MATEMATICA IN VIATA COTIDIANA ”
si nu prea stiu ce sa scriu. As vrea sa ma ajutati cu exemple destul de concrete in care se foloseste matematica.
Multumesc !!

2

Răspunsuri

2014-01-04T16:13:14+02:00
De exemplu:-la schimburile valutare
                  -in economie,comert
                  -exprimarea orei si a unor programe
                  -in croitorie
                  -in agricultura pentru exprimarea ariilor etc 
Sper sa te ajute 
Multumesc , dar vreau exemple mai concrete !!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-04T16:37:31+02:00
                               MATEMATICA IN VIATA COTIDIANA

Noi invatam matematica la scoala pt ca ea este peste tot. Chiar si atunci cand strangi bani pt un obiect mult dorit, trebuie sa calculezi cati bani mai ai de strans ca sa ti-l poti cumpara...sau la ora de biologie cand analizezi la microscop un tesut, avem figuri geometrice. Si parintii nostri au nevoie de matenatica, cand vine factura la lumina trebuie sa faca calcule...sa vada daca bugetul familiei isi permite sa plateasca acesta pictura.
Chiar si in arta, Leonardo da Vinci a avut nevoie de regula de aur, aceasta implicand matematica, pentru a crea chipul renumit al Monalisei.
  Si atunci cand esti intr-o excursie si vrei sa afli cati km mai ai pt a ajunge la destinatie, ai nevoie de calcule.
  In concluzie, matematica este peste tot in mediul in care ne inconjoara, de asta o invatam la scoala pt a o intelege, pt a ne usura viata.
1 5 1