Răspunsuri

2014-10-09T18:19:51+03:00
''Balaurul care nu a mai ajuns in poveste''
''Arta rupestra''
''De parca te-asculta Eminescu''

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:22:02+03:00
Se-asterne praful 
pe cuvintele noastre de dragoste
ai putea scrie pe ele
cu degetul:
''Te iubesc''
paianjenul harnic
le-mbraca-n vesmant de matase
ca si cum ar coperta
un dictionar de arhaisme
          (cel mai bun?
2 5 2