Răspunsuri

2014-10-09T18:23:48+03:00
 .Eu cumpar suc la doza

?????????
In zilele noastre foarte multi oameni au devenit avari.
Coloniile erau intemeiate de romani in tinuturile cucerite .
Bluza neagra este lipsita de mat.
stazi in unele magazine a avut loc un debit foarte mare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:28:19+03:00
1)La lectia de chimie am luat in eprubeta o doza mare de calciu.
2)In zilele noastre foarte multi oameni au devenit avari.
3)Coloniile erau intemeiate de romani in tinuturile cucerite .
3)La lectia de educatie fizica am jucat un sah pe cinste !
4)Patronul clubului de noapte a intemeiat noi reguli.
5)Ciocolatele de iris au fost delicioase!
6)In gradina gasisem un bob diferit de cele lalte.
7)Laa ora de educatie fizica am stat o ora intreaga.
8)Bluza neagra este lipsita de mat.
9)Banca de Economii are un venit foarte mare.
10)Astazi in unele magazine a avut loc un debit foarte mare.
11) Pentru a fi un om cult si intelept trebuie sa ai cei sapte ani de acasa.
12)Ceara luminarii sa scurs picatura cu picatura incondeind farmecul camerii.
 Sper ca te-am ajutat =))