Răspunsuri

2014-10-09T18:16:44+03:00
arhaisme: ienicer, vornic, paharnic, strajer, clucer
regionalisme: fecior, barabule, lubenita, curechi, amu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:24:58+03:00
Regionalisme: -lubenita (pepene)
                    -barabula(cartof)
                    -pita(paine)
                    -ai(usturoi)
                    -curechi(varza)

arhaisme: -pisma(invidie)
               -zapis(document)
               -iscoada(spion)
               -buche(litera)
               -logofat(titlu de mare dregator in ierarhia boierilor romani)

Sper ca ti-am fost de ajutor :)