Răspunsuri

2014-10-09T18:12:14+03:00
S-au format prin derivare 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:12:50+03:00
Binisor- format prin derivare pornind de la cuvantul de baza "bine " + sufixul "isor"
blanita la fel ca cel de sus
cornulet  la fel prin derivare
sunt toate prin derivare scrie ca la primul sa le inveti :)


a5a
uau , eu sunt a 8 a mai ai de invatat ceva sper ca te-am ajutat :*
da mai ajutat :*
ma bucur
scuze ma gandeam la alceva sunt a6a nu a5a