Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T14:11:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 Interpretezi răspunsul:
 x+10=6x
10=5x
2=x
x=2

  • Utilizator Brainly
2014-02-22T14:12:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(x+10)=6x
x/(x+10)=1/6
 
(x+10)=6x
10=5x
x=2
bafta
ms mult mi-ai fost de ajutor o mica intrebare in ce cls esti
acum 20 ani eram clasa a Xii a
si mai tii minte