Răspunsuri

2014-10-09T18:04:55+03:00
Primavara a sosit
Ah! Cat sunt de fericit!
Pasarile ciripesc,
Iar furnicile muncesc.

A sosit si vremea calda
Care pentru toti e draga
Cred ca mult o vom iubi
Si o vom indragi.
asta o intreb si eu
Si nici nu inteleg de ce ai comentat la raspunsul meu. Eu m-am chinuit sa fac o poezie si tu te dai mare ca ai copiat una. Fa diferenta.
ma nu eu am luat-o de pe internet cojmirela a luat-o
Stiu. De ea ma refeream .Nu te enerva.
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:13:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Iata vine-acum grabita
Pe cararea serpuita 
Copilita fericita
Primavara mult iubita 
 
Iarba verde, lacramioare
 Adiere trecatoare 
Ghiocei si fluturasi,
Albinute ,iepurasi
2 5 2