Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T17:56:27+03:00
19x+24x-16+x,x=11
19*11+24*11-16+11=209+264-16+11=468

22-5x-x-4,x=0
22-5*0-0-4=22-4=18

12x*4y*3,x=2,y=3
(12*2)*(4*3)*3=24*12*3=864
cu placere
Mersi
Dar cum se resolvable
pai inlocuiesti x cu numarul care ti se da
Mersi surprising mele ii va placea multumesc
2014-10-09T17:57:39+03:00
19*11+24*11-16+11=209+264-27=473-27=446    22-5*0+-0-4=22-4=18
12*2-4*3*3=24-12*3=12*3=36
scuze al treilea l-am scazut in sa-l inmultesc