Răspunsuri

2014-10-09T17:53:43+03:00
R. de combinare->NH3+HCl=NH4Cl
R. de descompunere->
 CaCO3=CaO+CO2
R. de substitutie->
Fe + CuSO4(aq) = FeSO4 + Cu↓
R. de schimb ->
2 + H2SO4 = BaSO4

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T18:14:49+03:00
Reactie de combinare:N₂+3H₂=2NH₃
Reacție de inlocuire:3Ca+3H₂O=Ca(OH)₃+ \frac{1}{2} H2↑
Reacție de schimb:3NaOH+CaCO₃=Na₃CO₃+Ca(OH)₃
Reacție de descompunere:2KClO₃=2KCl+3O₂
3 5 3