Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T17:04:22+03:00
Lenesul la toate spune ca nu poate.
Frumusetea este trecatoare.
Raul se preface in bine.

•Sper ca te-am ajutat.
si unde iti este substantivul de la intejectie,ca sa nu mai spun ca "frumusetea "este derivat
2014-10-09T17:05:01+03:00
Lenesul mai mult alearga(lenesul-subst din adj)
Nu am uitat binele facut(binele-din adverb)
Ne-a spus oful lui(oful din intejectie

2 2 2