Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T17:15:27+03:00
Baiatul s-a intors de la scoala.
Pisicutele erau intr-o cutie.

Andrei n-ar face asa ceva .
Asternandu-se pe zapada , pisicuta  a inghetat .
Catelul ( poti sa-i dai si un nume )  strecurandu-se in  casa  ,  a vazut  friptura de pe masa. 
Intr-un  acvariu erau doi pesti mici si galbeni. 
   Baiatul , fiind amabil , si  dandu-se  la o parte   din calea varstnicilor , cazura in piscina .
De-abia ca a venit acasa si s-a intors iar la scoala dupa caietul de ............( aici pui tu orice caiet : Biologie , matematica ......... ) 

Sper ca te-am ajutat !!!!!!










Dar imi trebuie si o propozitie cu i-ar
Daca ar intra acolo , cainii i-ar face rau .
Sau altceva , gasesti tu .
Mersi
2014-10-09T17:18:49+03:00
Mama s-a lovit la picior 
Intr-o zi de vara 
Mama lateste placinta facind-o mare
Nelu na-r face rau 

asternindu-se se ingheta .
soricelul fu prins strecurindu-se la cas
inntr-un picior pot eu sari .
Fiind bun , si dindus-e mai incolo , facu loc fetei .
Daca ia-r fi rau , nu ar fi venit la scoala
de-abia acum a poposit