Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T17:05:22+03:00
Lacasul=adăpost, locuinţă, încăpere, aşezare, casă, sălaş, reşedinţă; biserică, mănăstire.  

invatatura= doctrină, principiu, ştiinţă; cunoştinţă, erudiţie, cultură; povaţă, sfat, lecţie.  


dascal= profesor, învăţător, institutor; (biserică) cântăreţ, diac, paracliser, psalt, ţârcovnic, (Transilvania) cantor,făt, (învechit) eclisiarh, grămătic; călăuză, îndrumător, povăţuitor, preceptor, sfătuitor, sfetnic.  


popasurile= oprire, adăstare, şedere; odihnă, repaus, pauză.  
2014-10-09T17:05:53+03:00
Lacas=locuinta; invatatura=cunostinta,stiinta;dascalul=invatator;popasurile=opririle . :)

1 5 1