Răspunsuri

2014-01-04T15:09:42+02:00
 dacă cel mai mare divizor comun al lor este 1
Adica cand au cel mai mare dizivor comun diferit de 1
Daca doua numere au cel mai mare divizor comun diferit de 1, atunci nu sunt prime intre ele.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-04T15:14:37+02:00
Daca doua numere au cel mai mare divizor comun diferit de 1, atunci numerele nu sunt prime intre ele.
Cand cel mai mare dizivor comun al lor este 1