Răspunsuri

2014-02-22T12:16:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
6/x=y/5 rezulta xy=30 si 128-3x30=38
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T12:35:25+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
6y     ⇒  xy=6·5
x     5          xy=30   
128-3xy= ?
128-3·30= 
= 128-90=
=38
16 4 16