COMPLETATI URMATOARELE ENUNTURI: A) CUVINTELE CARE NU SE MAI FOLOSESC SE NUMESC.......................... B) CUVINTELE NOU APARUTE IN VOCABULARUL UNEI LIMBI SE NUMESC.................. C) CUVINTELE FOLOSITE INTR-UNA SAU IN CATEVA REGIUNI ALE TARII SE NUMESC........ D) .................... SUNT FOLOSITE DE SCRIITORI PENTRU A DESCRIE VIATA OAMENILOR DIN TRECUT. E) ............... CONTRIBUIE LA IMBOGATIREA SI MODERNIZAREA VOCABULARULUI ! AJUTATI-ME VA ROG

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T16:43:43+03:00
A)arhaisme,neologisme,regionalisme,arhaisme,neologisme
5 3 5
2014-10-09T16:47:00+03:00
A)Arhaice-cred
b)-
c)Regionalisme
d)-
e)1.Derivarea
   2.Compunerea
   3.Conversiunea
   4.Abrevierea

•Sper ca te-am ajutat.
3 5 3