Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T16:32:56+03:00
a da ortul popei-a decedat,a dat coltul,a murit
a lua la rost=a certa
a o lua la sanatoasa=a fugi,a alerga
a bate campii=a vorbi aiurea.
Sper ca te-am ajutat! :*

2014-10-09T16:33:14+03:00
A da ortul popei - a plati popei   (a muri)
a lua la rost - a cere socoteala
a o lua la sanatoasa - a fugi de cineva
a bate campii - a vorbi aiurea
imi trebuiau unitati frazeologice ca sinonime