Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-22T11:54:07+02:00
Mult stimata regina,m-am decis sa va scriu o scrisoare pentru a va felicitacita.Maiastatea dumneavoastra va felicit cu ocazia implinirii 10 ani de tronare.Va doresc ca dumneavostra sa fiti sanatoasa,fericita,frumoasa precum sinteti si sa domniti cit mai mult timp.
am o curiozitatate : ai luat-o de pe net?
nu
ma scuzi ca e asa de scurta
vezi tu mai compui ceva,o mai infrumusetezi
da ...multumesc frumos
  • Utilizator Brainly
2014-02-22T11:54:24+02:00
Stimate domnule prfesor, imi pare foarte rau pentru ca nu am putut veni in excursie. Sper ca dumnevoastra si dumneaiei, cadrele didactice, sa nu fie suparati pe mine, dar am avut o problema personala si nu am putut ajunge.
1 3 1