Răspunsuri

2014-10-09T16:16:43+03:00
Frunzele sunt frumos pictate in copacii maronii . cand le privesc imi amintesc despre vremulrile mele cand eram mic si adorabil
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T16:27:44+03:00
Era  o data o frunza tare micuta care era foarte nemultumita caci  era ata de mica ! intr-o zi pe ea s-a asezat o pasare  aratoasa si frumoasa !  
-Auuuu ! Ma doare !
-OOO! Scuza-ma micuta frunza !
-Nu e nimic ! De ce nu stai pe alta frunzulita aratoasa si mare ? 
-Caci aici ma simt comod ! Care iti este necazul ?
-Nu cresc deloc ! Nu sunt aratoasa nici mare ! 
-Eu te voi ajuta ! Indata ma intorc !
l
ghiciti ce a facut pasarea ? A dat  la o parte toate ramurelele si a lasat ca soarele bland sa atinga frunzulita ! Dupa a adus un paharel cu apa si a turnat-o peste frunzulita ! 
-Vaaai ! Iti multumesc ! 
- Asa fac prietenii ! Trebuie sa ne ajutam si sa ne acceptam asa cum suntem !
1 5 1