Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T16:10:38+03:00
Câmpul lexical cuprinde toate cuvintele care aparţin aceluiaşi domeniu, care au trăsături de sens comune şi pot fi sinonimele lor, derivatele lor, expresiile care le cuprind.
Ex. de câmp lexical al cuvântului carte: file, pagini, copertă, literă, şcoală, matematică, 
O carte are școală?:)) Greșești.
Toate elementele ce aparțin acelui lucru. De exemplu câmpul lexical al cuvântului ”clasă” este : tablă, bănci, geamuri, cretă. În fine, tot ce se află în acea clasă. :) Iar familia lexicală este alcătuită din derivatele acelui cuvânt, adică : clăsuță, e.t.c.
Câmpul lexical cuprinde t
Aestea is copiate:)
gata......nu va certati pentru un fliak.......in fine ms ka mati ajutat....chiar daca ati copiat da sau nu......important ca miat oferit ajutor.....multumesk
unde ne certam:D
2014-10-09T16:11:37+03:00
Toate elementele ce aparțin acelui lucru. De exemplu câmpul lexical al cuvântului ”clasă” este : tablă, bănci, geamuri, cretă. În fine, tot ce se află în acea clasă. :) Iar familia lexicală este alcătuită din derivatele acelui cuvânt, adică : clăsuță, e.t.c. Ți-am spus ca să vezi diferența.