Răspunsuri

2014-10-09T16:03:00+03:00
Pt inceput vo descriu mamea este inalta are ochi ......... este slaba are 50 de kg ea este o fire calma 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T16:03:27+03:00
Mama este o fiinta unica pe pamint. Fiecare copi are o mama care i-a dat viata si care ia dat suflare. Mama este unica fiinta care poate face treaba oricui, dar care nu poate fi inlocuita de nimeni. Doar mama poate sti ce vrea copilul ei care deabia gingureste. Doar mama sti ce durere are copul ei. Doar ea stie cum sa isi creasca copilul Mama este femeia cu sufletul mare, care dind viata la copil  il creste si vrea sa ii insaminteze in suflet lucrurile bune ca el sa devina un om bun si un om cu numele de OM. Mama este fiinta cea mai frumoasa, gingasa si draga de pe pamint. Ea este ingerul nostru, ea este un exemplu pentru noi. 
Mama e idealul meu!