Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T15:47:16+03:00
LINISTE-SUBSTANTIV COMUN ,SIMPLU, GENUL FEMININ,NR. SINGULAR ,CAZUL ACUZATIV,FUNCTIA SINTACTICA DE COMPLEMENT DIRECT
2014-10-09T15:47:33+03:00
Liniste - Lipsă de zgomot; tăcere; calm, acalmie. 2. Stare (sufletească) lipsită de zbucium, de frământări; tihnă, pace, seninătate. ◊ Loc. adv. În liniște = liniștit, netulburat; fară zgomot.
nu la asta ma refeream
scuze, cred ca am incurcat sensul