Fie a = √2 la puterea a treia × √ 3 la puterea a cincea × √5 la puterea a saptea si b = √2 la puterea a cincea × √3 la puterea a saptea × √5 LA puterea a noua. Atunci cu cat egal a supra b + b supra a ?

2

Răspunsuri

2014-02-22T11:03:42+02:00
 a supra b=nr a /nr b=1/ rad 2 la a doua x rad din 3 la adoua ori rad di5 la a doua    (se simplifica)= 1/4x9x25=1/900        la fel fc si la b supra a=rad din 2la  adouax rad din 3 la a doua x rad din 5 la a doua /1=4x9x25=900/1 apoi aduni 1/900+900/1 aduci la acelasi numitor 900
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T11:12:23+02:00