Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T15:43:25+03:00
Eu am vazut un stol de pasarii..stolul e frumos

multumesc
Un stol de randunele zburau pe cer
da e bine
2014-10-09T15:43:47+03:00
Eu am vazut un stol de randunele
Intr-un stol de albine am gasit miere
noi am desenat intr-un copac un stol placut
multumesc
Un stol de berze brazdeaza cerul in calatoria spre tarile calde.
in melancolia toamnei, stolul de pasari pluteste pe plumburiul cerului.