Răspunsuri

2014-10-09T15:47:43+03:00
160 :2egal 80...1numar este 80 si al doilea 80 nustiu daca e bn

mdea si mie mia dat asa dar nu stiam daca este bine
pai cred ca e bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T15:48:59+03:00
Notăm numerele cu a și b. a+b+a-b=160 (suma dintre suma si diferenta numerelor) b și -b se reduc, deci a+a=160 => a= 160:2 => a=80 Indiferent de cât este b, rezultatul este același.
multumesc, asa mia dat si mie dar nu eram sigur :D
Cu plăcere :3