Răspunsuri

2014-10-09T15:31:25+03:00
Sa nascut la 15 decembrie 1993..este o actrita cintareata si dansatoare la lala  band  cunoscuta in serialul pariu cu viata
Esti fana Alina? Ca de accea caut inca un membru,pe facebook la grupul Alina love' iar daca tu intri in el o sa fii a o mia persoana din grup!! Deci ce zici,iti mai pun o intrebare despre Alina si apoi intri!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T15:36:30+03:00
Este o actriță, cântăreață,dansatoare, membră a formației Lala Band, cunoscută pentru serialul Pariu cu viața, difuzat pe postul de televiziune ProTV [2] și pentru telenovela muzicală românească O nouă viață, difuzată pe postul Acasă TV [3].Alina Eremia s-a născut la 15 decembrie 1993 în Buftea [4]. Părinții ei sunt Daniela și Nicușor Eremia. Are un frate mai mic, Mircea. A fost elevă a Colegiului Național George Coșbuc, profil uman, secția filologie, bilingv engleză. A promovat examenul de bacalureat cu media 8.96, obținând punctajul maxim la sociologie [5]. În 2013 a fost admisă la UNATC, cu media 9.55 [6].A debutat în muzică la vârsta de 5 ani, după ce părinții i-au remarcat talentul. Primul concurs la care a participat a fost "Abracadabra", unde a obținut premiul 3. Au urmat multe altele, printre cele mai importante numărându-se locul 5 la Eurovision Junior în 2005 cu melodia Țurai[7].
Alina are o noua piesa,cum se numeste ?
aa cum se face?
este o actriță, cântăreață,dansatoare, membră a formației Lala Band, cunoscută pentru serialul Pariu cu viața, difuzat pe postul de televiziune ProTV [2] și pentru telenovela muzicală românească O nouă viață, difuzată pe postul Acasă TV [3].Alina Eremia s-a născut la 15 decembrie 1993 în Buftea [4]. Părinții ei sunt Daniela și Nicușor Eremia. Are un frate mai mic, Mircea. A fost elevă a Colegiului Național George Coșbuc, profil uman, secția filologie, bilingv engleză. A promovat examenul de baca
Bravo Vio,Mersi Andre!!