Răspunsuri

2014-10-09T15:24:21+03:00
Inima=inimioara, inimos, inimoasa
umbra=umbros, umbrit, umbrar
aripa=aripioara, aripioare
piatra= pietricele, pietros
dragoste=indragostin, dragastos, dragastoasa
31 3 31
Scuze..nu l-am observat
nui nimic
Nor- inorat, norisor, noros
ms :*:*:*
:*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T15:25:52+03:00
Inima: inimos, inimioara
aripa: inaripat; aripioara; a se inaripa; inaripare
piatra: pietroi; inpietri; pietricios; petros
umbruta: umbra, umbrar, a umbri
nor= inorat, inora; norisor
dragoste: indragostit,dragostos, a se indragosti;
37 4 37
merci pentru.. ''cal mai bun raspuns'' ^^
Cu placere..pai al tau e " Cel mai inteligent raspuns"