Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T15:17:54+03:00
Copacel, frunzulita , cararuta, ochisor . :) Sper ca te-am ajutat :) !

Nu scrie
Ce editura e cartea ta ? O.o Nu am auzit de asta..
E o carte de Lectura Suplimentara
Nu stiu... Tot ce iti pot spune e sa citesti textul si sa scrii pe o foaie tot ce ai inteles din el. Vei deduce de acolo raspunsurile intrebarilor . Scuze! :/
Nu ii nimic :(
2014-10-09T15:18:13+03:00
Copac-copăcel Frunză-frunzuliţă Carere - Ochi-ochişor