Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T14:48:33+03:00
In cazul daca e substantiv propriu: Am vizitat Vatra Dornei.
si daca e subtantiv comun: Bunica sta pe vatra casei.
2 5 2
2014-10-09T14:48:47+03:00
Copii raman fermecati de  peisajele vazute la Vatra Dornei.
Aceasta si-a uitat foile pe vatra cuptorului.
sau mai bine spus a :a lasat prea mult timp placintele pe vatra sobei
am mancat paine facuta pe cuptor de vatra!