Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-04T14:48:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
EPIC - autorul transmite propriile gânduri, idei, păreri în mod indirect printr-un narator.
        - naratorul relatează fapte şi întâmplări pe care le plasează într-un timp şi spaţiu.
        - acţiunea se alcătuieşte din faptele şi întâmplările povestite şi urmează un ritm gradat, corespunzător momentelor subiectului.
        - la acţiune sunt implicate personaje de diferite tipuri.
        - personajele sunt portretizate prin diferite procedee.
        - modurile de expunere sunt naraţiunea, descrierea, dialogul sau monologul personajelor.

LIRIC - gândurile, impresiile, emoţiile, stările sufleteşti sunt exprimate direct; - eul liric               este identificat în text după mărci lexico-gramaticale specifice ;- impresiile şi                   emoţiile autorului sunt redate prin imagini artistice.
        - textul este alcătuit prin valorificarea muzicalităţii limbajului
        - eul liric redă conţinutul într-un limbaj artistic care sugerează impresii şi emoţii prin figuri de stil
        - modul de expunere predominant este descrierea; alte moduri de expunere : confesiunea lirică, meditaţia, monologul, liric sau dialogul imaginar

1 5 1
2014-01-04T14:52:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- textul este alcătuit prin valorificarea muzicalităţii limbajului
- eul liric redă conţinutul într-un limbaj artistic care sugerează impresii şi emoţii prin figuri de stil
- modul de expunere predominant este descrierea; alte moduri de expunere : confesiunea lirică, meditaţia, monologul, liric sau dialogul imaginar

1 3 1