Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-09T13:58:39+03:00
a+b=384 \\ a=3b \\  \\ 3b+b=384 \\ 4b=384 \\ b=384:4 \\ b=96 \\  \\ a=3b \\ a=3*96 \\ a=288 \\  \\ a-b=288-96=192

======================================
Metoda figurativa 

a.I_____I_____I_____I
b.I_____I 

Suma este 384 si avem 4 parti ( segmente egale ) , aflam o parte egala :
384:4=96 ( numarul b )
96x3=288 ( numarul a )

a-b=288-96=192
21 4 21
Am rezolvat-o si prin metoda figurativa , da refresh la pagina .
MULTUMESC MUT ..CAM GREU!!!
2014-10-09T13:59:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
384:4=96 primul numar
96*3=288 al doilea numar
288-96=192

8 3 8