Răspunsuri

2014-10-09T13:46:02+03:00
Te uiți la ultima cifra a+a+a trebuie sa dea ceva cu1 la sfârșit si acel nr e 7. 3*7=21. Deci a e 7 777+77+7=861
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T13:46:33+03:00
Aaa+aa+a=861
100a+10a+a+10a+a+a=861
123a=861
a=861/123
a=7
a+b+c=573
a=124
b=124-47=77
124+(124-47)+c=573
124+77+c=573
201+c=573
c=573-201
c=372
am scris si pe mesaje
asta cum pot rezolva daca a+3b=26 si b+2c=29 calculati;a) 2a+9b+6c b) 3a+11b+4c. te rog din suflet eu sunt mai grea de cap si am o profa ca nu inteleg nimic de la ea .
iti multumesc din suflet ca ma ajuti esti tare buna la suflet ca ajuti si pe altii care nu stiu merci merci.
esti un geniu esti nr 1 in lista bravo tie draga