Am cumpărat 8 prăjituri și 10 ciocolate.O prăjitură este de două ori mai scumpa decât o ciocolata.Cate ciocolate as fi putut cumpăra de toții banii? a) 18 b) 14 c) 13 d) 26 e) 28 .Cu secmente va rog mult!

2

Răspunsuri

2014-10-09T12:54:45+03:00
Am cumparat 8*P + 10*C
dar daca 2*C=P
As fi putut cumpara: 8*2C+10*C=16*C+10*C=26 Ciocolate
Îmi trebuie secmente! Mulțumesc mult oricum!
Steluța este ori?
Ca nu prea înțeleg!
da, steluta este ori. Vezi raspunsul de mai sus (foarte bun) pentru varianta cu segmente. Nu are rost sa-l scriu si eu, ar fi identic.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T13:07:27+03:00
P /---/---/
c /---/
⇒ 8p /---/---/---/---/---/---/---/---/---/---/---/---/---/---/---/---/
10c   /---/---/---/---/---/---/---/---/---/---/
In total sunt 16 segmente + 10 segmente=26 segmente
Pretul ciocolatei = 1 segment ⇒ 26 ciocolate pot cumpara
1 5 1