Răspunsuri

2014-10-09T11:09:11+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ansamblul raporturilor sociale stabilite între membrii clasei dominante, pe baza acordării de către seniori vasalilor a unor feude, din care decurgeau obligații reciproce
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T12:13:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
     Vasalitatea este un termen de baza al Evului Mediu si s-a dezvoltat in timpul lui Carol cel Mare. Pentru a putea conduce si administra imperiul, Carol cel Mare avea nevoie de ajutoril principilor spirituali si laici: episcopi si abati de manastiri, conti si duci ii impuneau hotararile si ii puneau la dispozitie imparatului oameni inarmati pentru campaniile sale. Drept rasplata pentru serviciile lor, acestia primeau pamant impreuna cu taranii care traiau acolo si deveneau vasali. Acest pamant le era dat in posesie, pe timpul vietii si se numea feud. Principii dadeau la randul lor, parti din aceste pamanturi unor oameni aflati in slujba lor.
1 5 1