Răspunsuri

2014-10-09T10:37:57+03:00
Eu tai ceapă.
Voiam să tai mere. 
Mama taie varza 
M-am tăiat în hârtie . 
Andreea a tăiat hârtia glasată .
Alexandru taie portocale.
Andrei s-a tăiat cu lama .
Bunica taie sarmale.
Am fost să tai desenul.
Antonia a tăiat pepenele.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T10:45:35+03:00
1.  Nu mai taia frunza la caini, du-te si fa ceva!
2. Poti sa tai lemne pe acest bustean.
3. Off, mi-am taiat singura craca de sub picioare!
4. Du-te si taiei calea!
5. Vrei sa tai si tu legumele acestea?
6. Mi s-au taiat picioarele de frica cand am vazut ursul in fata mea.
7. De emotie mi s-a taiat rasuflarea.
8. Nu mai face ce te taie capul!
9. Ah, s-a taiat maioneza!
10.Mai taie din compunerea asta, este prea lunga.
2 5 2