Răspunsuri

2014-10-09T10:40:52+03:00
Ritmul de crestere determina densitatea ,care la randul ei este influentata de cresterea omenirii.Cresterea se datoreaza cresterii sporului de natalitate care bineinteles nu este egal in toate zonele,dar in mare parte este mare.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T12:42:13+03:00
In prezent se observa doua tendinte in ceea ce priveste cresterea natalitatii pentru ea este principalul factor care determina cresterea, respectiv scaderea populatie globului. Prima tendinta este ca in tarile dezvoltate (Europa, Canada, SUA) rata natalitatii a scazut pana la stabilizare, adica raportul nasteri/moarti este relativ egal. Se inregistreaza  2 copii sau mai putin intr-un cuplu. Cealalata tendinta este de crestere (Asia, Africa, America Latina), media este de mai mult de 2 copii intr-un cuplu. Un studiu spunea ca o femeie naste aproximativ 4 copii in aceste zone, desi rata de mortalitate este mare. La fiecare 5 secunde un copil moare de inanitie. Cercetatorii spun ca ne confruntam totusi cu o ”explozie demografica”. Din tarile slab dezvoltate migreaza foarte multi oameni catre cele dezvoltate. 
1 5 1