Răspunsuri

2014-10-09T10:26:54+03:00
X+2x+3x+ .... +100x=50500
x(1+2+3+++100)=50500
x(100*101:2)=50500
x5050=50500
x=50500:5050
x=10

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T10:36:17+03:00
Folosesti formula lui Gauss.

n⇒cel mai mare numar din multime
n·(n+1):2
La tine cel mai mare numar din multime este 100.

x·100·(100+1):2=50500
x·100·101:2=50500
x·10100:2=50500
x·5050=50500
5050x=50500
x=50500:5050
x=10