Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T12:33:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2014 mileniul 3
1984 mileniul 2
1999- mileniul 2
735 mileniul 1
1007 mileniul2
1183 mileniul 2
1641 mileniul2
121,709,365,227,504- mileniul 1
1821,1471 mileniul2

1 5 1
2014-10-09T13:13:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2014=3,1984=2,1999=2,731=1,1007=2,1883=2,1641=2 ,121,709 ,365=1,1821=2 227,504=1  ,1471=2 raspunsurile de dupa egal sunt mileniile