Demonstrati ca intr-un dreptunghi triunghic isoscel inaltimea corespunzatoare ipotenuzei este jumatate din ipotenuza.

CU REZOLVARE NU DOAR REZULTAT.
DACA trebuie facuta si o schema va rog sa o faceti pe o foaie ceva sa faceti o poza si sa o puneti aici. multumesc.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-21T21:03:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fie AM inaltime in Δ dreptunghic isoscel ABC=> AM= mediana 
Cum ΔABC e isoscel⇒masura unghiului B=masura unghiului C=45° =>masura unghiului BAM e 45°=>ΔBAM e dreptunghic isoscel in M =>AM=BM =>AM =BC/2
1 5 1
2014-02-21T21:53:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru ca ai rezolvarea deja, eu am adaugat o figura frumoasa.